joi, 1 aprilie 2010

Curatenia e gata!

Toata casa straluceste ca o zi frumoasa de primavara...daca bine îmi mai amintersc cum este o zi frumoasa de primavara!?!
De mai bine de doua saptamâni, ploua, mai lapovita, mai grindina, cu temperaturi între 0 si 10°C. Pomii sunt înmuguriti dar în afara arbustilor Forsiţia nu a înflorit nimic. Nici macar magnoliul. Noroc cu câteva narcise, brânduse si primule!
Astazi la ora 15:35 a început mini-concediul meu de Pasti si vremea ciudata nu-mi va strica placerea acestori sarbatori. Astazi am mâncat doar fructe si ma simt foarte bine. Am primit chiar si doua felicitari deosebit de frumoase de la Alina si Isabela cu familiile (si eu am trimis acum câteva zile 28 de felicitari!) deci exista doar motive de bucurie.
Exista aici frumosul obicei ca înainte de Paste, pomii, copaceii, arbustii din curte sa fie împodobiti cu oua colorate; în camere se împodobesc câteva ramurele de mesteacan, ce vor înverzi în vaza.
În familiile în care mai exista copii prescolari, se ascund oua vopsite si dulciuri prin gradina si de Sfânta Duminica, întreaga familie se amuza cum cei mici cauta si se bucura ca au mai descoperit un cuib.
Aici, obiceiul Stropitului este total necunoscut, ca dealtfel si ciocnitul oualor si rostirea aserţiunii Hristos a înviat!/ Adevărat, a înviat! Familia mea are însa avantajul de a împleti tot ce e mai frumos din obiceiurile românesti si germane.
Fie ca Sfintele Sarbatori de Paste sa va gaseasca alaturi de cei dragi, mai buni si mai prosperi! Lumina Sfânta a Învierii sa va aduca bucurie si pace în suflet si în casa!

4 comentarii:

  1. Ce frumos ai împodobit casa. A mea nici macar nu straluceste de curatenie! Va trebui sa ma mai implic astazi!
    Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Copacul e al vostru??? Inpresionant !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ah Giulia,
    adevarul este ca munca în casa nu se termina niciodata! Bunica mea spunea "harnic nu este acela care face zilnic curatenie, ci acela care pastreaza curatenia"
    Te pup si-ti doresc odihna placuta si sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Joco,
    NUUUUUU! copacul din poza este din internet (daca dai clic pe ea vezi adresa); am postat-o pentru ca exprima pîna la exagerare ceea ce am spus eu despre împodobirea din-naintea Pastelui.
    Curtea mea e prezentata în filmulet. Eu am un magnoliu-pitic pe care l-am împodobit cu grija sa nu-i stric mugureii.

    RăspundețiȘtergere