marți, 9 februarie 2010

"Did You Hear About The Morgans?"

Da, am auzit ca... doamna Morgans (Sarah Jessika Parker) a fost nominalizata cu Razzie Award, ca "este o comedie ce duce lipsa de faze amuzante, are o poveste trasa de par si dezamagirea mai mare a fost din partea celor doi actori, Hugh Grant si Sarah Jessica Parker , care au niste prestatii slabe si sub nivelul celor cu care ne-au invatat in alte filme. Per total un film care nu merita atentia decat daca este singura optiune"...si am citit si alte critici si mai rele! Însa am vrut sa vad personal Ce-o fi cu soţii Morgan? Si eu nu am considerat nici timpul pierdut si nici banii aruncati degeaba. Eu m-am amuzat si am încercat sa-mi închipui cum ar fi sa ma rup eu de rutina vietii de oras si sa ma mut într-un sat uitat de lume, undeva "la coada vacii" :-) Si zau ca am gasit faze la care am râs, faze care m-au emotionat si faze care m-au pus putin pe gânduri! Sunt eu lipsita de gust?! (ah! mai bine nu întrebam asta!)

10 comentarii:

  1. Hi Carmen,

    iti dau Dreptate. Si eu l-am väzut si mi-a pläcut.
    Acuma sintem deja doi cu Lipsire de Gust....

    LG Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Jacob,
    :)) se spune ca cine se aseamana se aduna :)Multumesc! LG

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu l-am vazut,dar imi dau si eu cu parerea-)),ca daca o fi un filmulet "dragut",de sambata seara,relaxant nu vad de ce nu ar placea...trebuie sa inteleaga si criticii ca nu se pot face numai capodopere cinematografice...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e Oana,
    nici eu nu vad de ce finalul acestui film ar fi mai tras de par ca de exemplu finalul din AVATAR?!? si eu vad mai multe situatii, mai putin sau mai mult hazlii, cu legatura în viata de toate zilele decât în povestea uriasilor albasti...dar de! nu sunt critic de cinematografie :-)Sau poate tocmai asta e! oamenii sunt satui de "normaliate" doresc mai bine seriale cu vampiri (Twilight, New Moon) sau vrajitori (Harry Potter)...
    PS: Oana, ai rezolvat problema de pe blogul tau? Trec acum sa verific :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am vazut de acum cateva saptamani, de cand a intrat in cinematografele noastre. Este exact genul de film la care ma uit cu placere, ca sa ma relaxez si sa ma simt bine. Am fost 4 la film si ne-a placut tuturor...
    Nu am citit cronici, dar ma mir ca sunt asa de proaste. Oricum, conteaza ce spunem si noi. In cateva cuvinte, un film optimist, plin de umor.

    RăspundețiȘtergere
  6. ciudat! Am vazut filmul acum vreo doua saptamini si la fel ca si tine am rîs copios. Jessica a fost pentrut mine o revelatie ca reuseste sa joace asa de bine pe "prostuta". Poate pentru ca nu o cunosc decit dintr-un crîmpei de "Sex on the City". Huge a avut în majoritatea filmelor un asemenea rol si între timp am impresia ca este unicolor, nu mai face progrese. Idea filmului m-a entusiasmat, o gasesc inedita, începutul este promitator însa din pacate au un petic de dreptate criticile, autenticitatea se pierde spre sfîsit.

    Si pentru ca vorbim de comedii, da-mi voie sa îti recomand "Wenn Liebe so einfach wäre" nu pentru povestea in sine, nu numai pentru comicul de situatii, ci pentru felul in care reusesc cei doi actori ( Meryl Streep si Alec Baldwin) prin mimicä sä oglindeasca toate trairile interioase. Nici nu este de mirare ca Meryl si Diane Keaton la anii acestia cînd majoritatea actritelor sînt demult îngropate în uitare, mai primesc roluri in Kinofilme.(siehe "Was das Herz begehrt"). Si pentru ca Hollywood îndrazneste sa abordeze teme care nu sînt pline de stralucire ca dragostea din tinerete, sau corpuri "makellos"!

    O zi frumoasa si la mai multe comedii!
    N.

    RăspundețiȘtergere
  7. Calator,
    nu degeaba suntem prietene :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim N.
    Multumesc pentru frumosul comentariu :-)Precis mai sunt ochi pe aici ce se vor bucura deasemenea sa citeasca recomandarile tale.Multumim!
    O zi frumoasa si cum zici, la mai multe comedii ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum, ce sa te faci si cu criticii astia... Cele mai multe filme, nu sunt facute ca sa fie capodopere, ci pentru entertainment. Nu stiu de ce m-as simti prost ca-mi place o comedie draguta cu un subiect ancorat in problemele vietii reale. Nu suntem critici de film, suntem doar umani :))) O sa caut sa vad si eu filmul, acum ca mi-ati starnit interesul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina,
    exagerari sunt multe, dar mai putine decât situatiile simpatice:-) Îti doresc vizionare placuta!

    RăspundețiȘtergere