luni, 4 ianuarie 2010

Cum se numeste acela care are IDEI?

O macara abandonata degeaba? NU! Priviti aici o modalitate de a câstiga ceva bani, când - din cauza frigului, domeniul "constructii" face o pauza de sezon!tepuktangan Jos palaria! O asemenea idee a facut fericiti multi oameni, din diferite motive:
  • Firma "Air Emotion" a oferit un loc de munca unui "sport-extrem man" care "se joaca" pe telecomanda la sol;
  • se face reclama Bancii Kreissparkassese (care de altfel a fost "surprinsa" de iarna, cu macaraua în usa, în plin santier de extindere si modernizare);
  • se ofera curajosilor participanti la "zborul" deasupra centrului orasului, o imagine de vis si o amintire de neuitat (asa cum declara fiecare la coborâre);
  • exista un motiv în plus de "gura-casca" pentru curiosii aflati întâmplator prin zona;
  • eu am un motiv de "a ma da mare" cu fotografiile facute kenyit
Ei, ce ziceti? V-ati încumeta la o tura?
Azi, Raluca (fiica mea) aproape ca ma lamurise...dar când am vaut-o pe domnisorica ce tocmai cobora dârdâind de frig (temperatura la sol a fost azi, la ora amiezii +2°C) a fost chiar si fiica-mea de acord ca ar fi bine sa o lasam pe alta data...




PS: Exista dupa cum vedeti trei "locuri" ce costa 10€/persoana.

11 comentarii:

  1. Da, cred ca asa se numeste persoana. Multumesc Vania

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW! asa ceva n-as lasa in nici un caz sa-mi scape! O idee traznita dar COOL! in ce oras zici ca se intampla?! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce idee! mie una insa mi-ar fi...NU! asa ceva nu este pentru mine dar respect pe cei ce se incumeta sa zboare legati in curele de o macara! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bog: :-) AUGSBURG

    Liliana: exista multe pe lumea asta ce nu am face. Si e bine asa! :-) e bine fiecare sa-si cunoasca si recunoasca "granitele"

    RăspundețiȘtergere
  5. Glumeam. Ideea nu-i rea. Pt 10 eur m-as uita si eu de sus la trecatori.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super! eu cu cât ma gândesc mai mult, parca îmi scade curajul! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hallo Carmen,

    dacä nu mä insel in Limba Poporului , se numeste Pfiffikus de la pfiffige Ideen Erfinder...
    Mas duce imediat acolo sus, sä fiu si eu o Datä in Viatä mare:-))

    Multe Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  8. Hallo Jacob,
    pâna în Augsburg sunt doar vre-o 2 ore!
    Daca vorbesti serios, ma interesez daca mai are loc actiunea :-)

    RăspundețiȘtergere