vineri, 18 decembrie 2009

Serbarea de sfârsit de an

(urmare la "Soare cu dinti...")

Daaaa, a fost frumooooooos! Anul 2009 s-a încheiat din punct de vedere al serviciului! Ju-huuuuuu!
A fost dragut pentru ca atmosfera a fost mult mai familiara decât într-un restaurant, dar ne-a lipsit serviciul chelnarilor! Primul pahar de sampanie ne-a fost oferit de însusi SEFUL. Mai departe a fost autoservire...Mda, si serviciul de masa pe care-l avem noi la firma - cu flori de maci, nu s-a potrivit deloc cu decorul vernil, oferit de party-service.Dar... asa s-a întâmplat anul acesta!
La aperitiv: supa de zucchini cu paie de chili si o felie de cartof albastru - servita în ceasca de cafea!
Salate de toate felurile, atat de gustoase! (ca m-am rusinat sa-mi mai umplu farfuria pentru a...III-a oara, deci am renuntat :))
Apoi: muschi de vita cu sos si Spätzle cu brânza sau/si rulada de curcan cu pilaf cu ciupercute si sos de legume (majoritatea au servit din ambele...eu m-am oprit la primul fel).
La desert am avut deasemenea de a lupta împotriva poftei! Panna cotta cu gem de capsuni, mousse au chocolat, crema de mere coapte sau crema mascarpone.
De baut a fost cât pentru "o turma de camile": sampanie, vinuri rosii, vinuri albe, sucuri, bere, cafea .
Pe la ora 17 încet-încet, am început sa ne luam ramas bun si ne-am îndreptat spre casele noastre...CONCEDIUL meu a început!
Up-Date/ 20.12.2009: am fost întrebata ce reprezinta cutia împachetata în hârtie oranj?(în filmulet)(mentionez ca nu are nimic cu politica din România) Este cadoul nostru pentru SEF : o sticla de Grappa Poli Barrique, de la "No 7 " Augsburg

10 comentarii:

  1. Sarbatori fericite, Carmen! Or sa ajunga si cartile, imi cer scuze dar am fost implicata intr-un proiect si am uitat de capul meu.
    Cat despre postul de la mine e o gluma, cam sadica, dar o gluma :D Nu pica in plasa! Adica nu vreau sa pici tu in plasa! Imi cer scuze daca te-a suparat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana draga,
    sarbatori fericite deasemenea si...nici o problema, eu am rabdare:-)
    Iar cealalta poveste...îmi pare rau ca tu te-ai necajit...O lume cu sus-ul în jos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit câte ceva de pe blogul tau. frumos. Îmi rezerv placerea de a-l rasfoi în zilele libere de sarbatori.

    Te îmbratisez cu drag si-ti multumesc de vizita. Pàna atunci , îti doresc Sarbatori Fericite, tie si copiilor tai.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Giulia, daca nu ne-om mai auzi pâna atunci, îti doresc deasemenea Sarbatori Fericite, Feliz Natal, sanatate si bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Carmen,
    nu stiu daca reusesc, am uitat cum am facut data trecuta, dar incerc. Am citit despre serbarea de la serviciul tau de incheiere de an. Foarte frumos! Ce mare deosebire intre lumea noastra si lumea civilizata. La noi la scoala de exemplu exista un fel de serbare de sfarsit de an, pentru ca se sarbatoreste ziua de nastere a Directoarei, in 9 decembrie, dar totul este pe banii nostri; cofortul unui meniu se intinde pana unde ne tin buzunarele. Uneori e ceva fast alteori, de pilda anul asta a fost o pizza si bere. Se vede pe fetele colegilor tai relaxare nu incordare ca la noi. Bucura-te din plin de avantajele lumii, ale tarii fantastice in care traiesti.

    Am citit si despre concertele la care ati fost.
    Cred ca a fost grozav. Eu am cumparat un CD cu cantece de Craciun in interpretari celebre.
    Dar nu ma plang, daca ma gandesc ca multi dintre concetatenii mei nu-si permit nici atata. Am vazut la televizor ca multi romani ca sa poata face o masa imbelsugata de Craciun doneaza sange.
    E tare trist in ce stare de saracie s-a ajuns si asta la 20 de ani de la Revolutie.

    Ma bucur sincer ca exista oameni ca tine care traiesc intr-un mediu in care sunt apreciati si respectati cu tot ce inseamna lucrul asta.
    Bucura-te de concediu in miros de brad, fursecuri si iubire! Cu drag Cici

    RăspundețiȘtergere
  6. Felurile alea de mâncare arată minunat pentru ochii unui gurmand ca mine :))

    Să ai un concediu de vis!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cici, esti o draguta ca de obicei! Îti multumesc pentru frumoasele rânduri.
    Ma bucur sa te stiu multumita dar ma întristeaza ceea ce spui despre cei cu neajunsuri financiare! Într-o tara e tare important nivelul de trai general si cu toate ca traim într-o Europa Unita...diferentele sunt extreme!
    Îti doresc o seara placuta alaturi de G.
    Te pup cu dor :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna seara cell61,
    ma bucur!(nu mai contam cu prezenta ta pe net)
    Gustos a fost totul! Dar mult prea mult pentru o dupaamiaza :-)
    Concediul meu a început prin scoaterea din functiune a desteptatorului :) Astazi, dupa un somn lung, m-am apucat de spalat geamuri (la -12°C a fost destul de complicat!), de spalat perdele, de...Dar acum m-am linistit, stau cu un pahar de sekt într-o mâna si cu o ciocolatica "afrer eight" în cealalta, cu un ochi la TV si cu laptopul pe genunchi...Miroase puternic a concediu!
    Îti doresc deasemenea o seara agreabila :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. am fost si eu la petrecerea firmei de sfarsit de an. s-a tinut intr-o sala a uneio firme de catering si, daca exclud frigul, a fost chiar frumos, cu mancare buna si atmosfera relaxata. n-am putut sta prea mult, a trebuit sa merg la o petrecere cu tema comunista a unor prieteni :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Servus Lucian,
    salut Sibiul! Bine ai venit pe la mine :-)
    Aha, deci te-ai petrecut si tu. Ma duc repede sa citesc...

    RăspundețiȘtergere