marți, 10 noiembrie 2009

La multi ani Sesame Street! (serbare cu M.Obama)

Acum 40 de ani - pe 10 noiembrie 1969 -a aparut pe micile ecrane un nou serial, gâdit sa ajute parintii în educarea copiilor mici. Mai întâi în America, apoi în lumea întreaga (serialul a fost preluat în 140 de tari) adultii si copiii s-au îndragostit de papusile Bibo Big Bird si Bibo Little Bird - pasarile galbene. Cu muzica si sfaturi practice pentru copii, procesul învatarii este simplu ca un joc! Ernie si Bert apar imediat dupa primul succes al serialului si aduc multa veselie în studiou. Punctul culminant este însa atins la aparitia broscoiului Kermit si echipa acestuia: Cookie Monster- cel care învata copiii ca e mai bine sa manânci fructe decât biscuiti, Elmo-monstrul rosu de plus, cel care explica des de ce e bine sa ne spalam pe mâini, Oscar the Grouch-monstrul verde ce locuieste în conteineriul de gunoi, care miroase urât si are tot timpul dispozitie proasta, Guy Smiley- care râde încontinuu si îi antrteneaza pe toti în jocuri...Echipa de marionete are, de ani de zile, ca invitat în studio un star al muzicii sau filmului. Stewie Wonder, Cameron Diaz, Maiah Carey, Robert DeNiro, Johnny Cash, REM, Debbie Harry, Lou Rawls, Rita Moreno, Buddy Rich, Alice Cooper si lista poate continua...Astazi însa la a 40 aniversare, însasi First Lady Michelle Obama accepta invitatia simpaticelor papusi si episoadele ce urmeaza au ca tema: natura si mediul înconjurator.
Cu cântec, joc si buna-dispozitie, cei din Sesam Street au ocupat un loc de onoare în programul multor familii. Happy Birthday!
busuk

3 comentarii:

  1. Eu i-am iubit pe nebunii astia! Ba chiar am participat -cand aveam vreo 8 ani- la un concurs de desen si tema mea a fost "Ernie si Bert ne invata sa ne spalam pe dinti"!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu l-am iubit pe Kermit. La multi ani:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Kermit mi-a placut mai mult in spectacolul Muppet Show pentru care a primt chiar si o stea de onoare pe Walk of Fame.
    Adevarat insa ca de lansat, s-a lansat in emisiunea Sesam Street.

    RăspundețiȘtergere